help

Jamstvo

SVI NOVI PROIZVODI KUPLJENI U AUDION d.o.o. IMAJU GARANCIJU DVIJE GODINE, OD DATUMA IZDAVANJA RACUNA.

UVJETI JAMSTVA

Jamstveni rok tece od dana prodaje i vazi 2 godine samo uz predocenje originalnog racuna o kupnji.
Audion d.o.o. jamci da ce proizvod funkcionirati besprijekorno i da cemo odstraniti sve nedostatke i kvarove na proizvodu koji bi bili posljedica tvornickih gresaka i koji bi nastali u jamstvenom roku, pri normalnoj upotrebi proizvoda i postivanju svih tehnickih naputaka.
Ako popravak ne bi bio izvrsen u roku od 45 dana, proizvod cemo zamijeniti novim. U slucaju da popravak u jamstvenom roku traje duze od 10 dana jamstveni rok se produzuje za onoliko dana koliko je trajao popravak.

U slucaju da je proizvod potrebno poslati ovlastenom servisu ili generalnom distributeru, molimo vas da:
a) Proizvod bude zapakiran u originalnoj tvornickoj ambalazi, koja mora biti u dobrom stanju prilozite racun ili kopiju istog.
b) Troskove dostave do servisa i natrag snosi kupac.

Ostecenja koja mogu nastati uslijed transporta robe moraju biti prijavljena prodavacu i to najdulje u roku od dva dana. Reklamacije po isteku tog roka na zalost ne uvazamo.

JAMSTVO NE OBUHVAĆA

- Ostecenja koja mogu nastati uslijed pada ili upotrebe sile
- Ostecenja koja je prouzrocila "treca" osoba
- Jamstvom nisu obuhvaceni dijelovi koji se smatraju potrosnim, npr: audio glave, igle i glave za gramofone, riboni, zice, plastike, vakuumske cijevi (lampe), zarulje za rasvjetna tijela, itd.
- Kad su spaljena izlazna pojacala kod razglasnih pojacala, audio pojacala s opcijom vanjskih zvucnika i zvucnike s pregorenom zavojnicom.
- Ako je serijski broj proizvoda uklonjen ili preinacen jamstvo prestaje vrijediti.
- Ako je uredaj otvaran ili popravljan od osobe koja za to nije ovlastena, tj. nije navedena u popisu ovlastenih servisa.

TEHNICKI NAPUTCI

Molimo da tehnicke naputke pazljivo procitate, jer ce Vam to omoguciti da godinama uzivate bez ikakvih poteskoca u kvalitetnom uredaju koji ste izabrali.
Svaki uredaj, prije same uporabe u prostoru gdje ste mu Vi namijenili mjesto, treba poprimiti temperaturu samog prostora tzv. temperiranje. Promjene hladno - toplo i obrnuto mogu prouzrociti kvar neovisno o visokoj kvaliteti uredaja. Da bi se izbjegli svi kvarovi nastali netemperiranjem uredaja, ostavite ih prije ukljucivanja dva do tri sata (najmanje pola sata) u predvidenom mjestu, te ih tek tada prikljucite.
Za kvarove do kojih je doslo udarom groma u struju ne mozemo snositi troskove, jer do kvara nije doslo zbog neispravnosti uredaja. U slucajevima nevremena iskljucite uredaj iz mreze. Zastita uredaja od mogucih kvarova izazvanih statickim praznjenjem najsigurnija je uzemljenjem.
Montazu i instaliranje prepustite strucnim osobama, jer je to cesto u praksi dokazano kao najkvalitetnije i najjeftinije rjesenje.

Pokusate li sami popraviti uredaj morate znati da:
- Se izlazete riziku od elektrosoka
- Se pojedini elektronicki dijelovi ne smiju dirati rukama, tj. mogu se ostetiti ugradnjom elemenata koji nisu propisani od proizvodaca,
- Snosite moguce posljedice koje bi nastale nakon takvog popravka.

INTERNATIONAL MOOG CUSTOMERS

Dear international Moog customers, please be aware we do service only for the Moog products that are currently under warranty AND were exclusively purchased via Audion company. We DO NOT accept Moog products under any other circumstance for any kind of service. If your Moog device was not purchased via Audion Company and needs a service, please contact the store in which the item has been purchased.
Service notes and schematic: Neither we, nor our technicians provide any kind of service notes or schematics of the Moog products to the end customers, as Audion does not claim any right, title, or interest in sharing the Confidential Information, Proprietary Materials, and Intellectual Property. Distributing these documents is illegal and prohibited by the law.

Audion d.o.o.

Radićeva 16, 52100 Pula

OIB: 14706237751

MB: 1947575

IBAN: HR9224840081103050780