Opći uvjeti poslovanja

Dobrodošli na Audion ("stranica", “mi”, “naši”, “nas”)! Audion pruža internetsku stranicu www.audion.hr (“stranica”).

U ovim Uvjetima korištenja ("Uvjeti"), riječi "Audion", "stranica", “mi”, “naši”, “nas” odnose se na Audion d.o.o., društvo s ograničenom odgovornošću (doo) sa sjedištem u Puli (Radićeva 16, 52100) te Izložbenim prostorom veleprodaje u Zagrebu (4. Vrbik 7), OIB: 14706237751.

Ovi Uvjeti pružanja usluge (odnosno: “uvjeti”, “uvjeti pružanja usluge”) reguliraju Vaše korištenje naše web stranice, smještene na www.audion.hr (zajedno ili pojedinačno “Usluga”) kojom upravlja Audion.

Korisnik je svaka osoba koja pristupa i/ili koristi usluge internetskog portala Audion, što podrazumijeva neregistrirane korisnike, registrirane korisnike i poslovne subjekte koji se na osnovi ugovornog odnosa koriste uslugama Audiona.

1) Ponuda proizvoda

Ponuda proizvoda na internet stranici se zbog prirode poslovanja preko interneta često mijenja i ažurira. Zbog toga može doći do pogrešaka. Molimo vas da nas o njima obavijestite putem maila (rh.noidua@ofni) ili nas nazovite na 01/6196-324.

2) Rok dostave

Rok dostave proizvoda, koji su na zalihama, u pravilu će stići na kućnu adresu u razdoblju od 1-2 radna dana, osim ako GLS na pojedine kućne adrese proizvode dostavlja kasnije. Svaki proizvod sa stranice koji nije na lageru, je dostupan u razumnom vremenskom roku koji jasno definiramo na svakoj ponudi.

3) Preuzimanje proizvoda

Korisnik može nakon što nam u cijelosti legne uplata preuzeti proizvod na navedenoj adresi Audiona tj. našeg skladišta veleprodaje u Zagrebu (Croekspres Skladište, Jankomir 25, Hala 803 i 804, 10090 Zagreb) ili ga mi šaljemo dostavnom službom na točno navedenu adresu. Cijena dostave GLS-om varira u ovisnosti o težini i dimenzijama proizvoda (ili palete).

4) Načini plaćanja

Plaćanje se vrši na naš račun u Raiffeisenbank Austria d.d. na temelju ponude ili računa, isključivo virmanski, online bankarstvom ili uplatom na šalteru banke ili pošte. Ne primamo kreditne kartice i nemamo mogućnost obročnog plaćanja (plaćanja na rate).

5) Cijene

Sve cijene na Audion stranici su navedene u kunama i uključuju PDV. Cijene ne sadrže troškove dostave. Cijene na ponudama su važeće za isključivo do istreka valjanosti ponude. Unatoč naporima da se ažuriraju točni podaci, može se dogoditi da su informacije o cijeni netočne. U tom slučaju ili u slučaju da se cijena promijenila tijekom obrade narudžbe, Audion će:
• obavijestiti korisnika (kupca) o novim cijenama. U tom slučaju, korisnik (kupac) ima mogućnost promijeniti svoju narudžbu, djelomično je ili potpuno otkazati, ili potvrditi narudžbu po novim cijenama, sve bez dodatnih troškova: odnosno,
• korisniku (kupcu) omogućiti odustajanje od kupnje te mu istodobno ponuditi rješenje koji će ići na obostranu korist i zadovoljstvo.

6) Pravo odustajanja od kupnje i vraćanja proizvoda

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, čl.72, st.1, kupac ima pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ugovor u roku od 14 dana od dana primitka proizvoda.

Ukoliko se kupac odluči na jednostrani raskid ugovora, o svojoj odluci je dužan obavijestiti prodavatelja pisanim putem, u navedenom roku te sam snositi trošak povrata proizvoda prodavatelju.

Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti proizvoda koje je rezultat rukovanja proizvodom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti proizvoda.

Za povrat kupljenih proizvoda u roku za odustajanje od kupoprodajnog ugovora dovoljna je poruka o odustajanju. Jedini trošak za korisnika (kupca) pri povratu proizvoda je trošak dostave Trgovcu.

Robu je potrebno poslati isključivo kurirskom službom GLS na adresu Audion d.o.o., 4. Vrbik 7, 10000, Zagreb, bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana kada ste nam uputili vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora. Izravne troškove povrata robe snosite u potpunosti sami.

Kupljene proizvode potrebno je vratiti neoštećene u originalnoj ambalaži i u nepromijenjenoj količini.

Za vraćene proizvode trgovac će korisniku (kupcu) najkasnije u roku od 14 dana od primitka proizvoda vratiti uplaćeni iznos, ali se mogući promocijski popusti korisniku (kupcu) ne vraćaju. Iznos se korisniku (kupcu) vraćaju na njegov transakcijski račun.

Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

Nemate pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako je:
1. ugovor o uslugama prodavatelj u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak kupca te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora ako usluga bude u potpunosti ispunjena
2. predmet ugovora roba ili usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu, koje su izvan utjecaja prodavatelja, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava kupca na jednostrani raskid ugovora
3. predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji kupca ili koja je jasno prilagođena kupcu
4. predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe
5. predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave (npr. vokalni mikrofoni, softverski programi)
6. predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima
7. kupac posebno zahtijevao posjet prodavatelja radi obavljanja hitnih popravaka ili poslova održavanja, s time da ako prilikom takvog posjeta, uz one usluge koje je kupac izrijekom zahtijevao, prodavatelj pruži i neke druge usluge odnosno isporuči i neku drugu robu osim one koja je nužna za obavljanje hitnih popravaka ili poslova održavanja, kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora u vezi s tim dodatnim uslugama ili robom
8. predmet ugovora isporuka digitalnog sadržaja koji nije isporučen na tjelesnom mediju, ako je ispunjenje ugovora započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će time izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora.

7) Jamstvo

Važno nam je dati Vam podršku i nakon kupovine. Iako su proizvodi provjereni i testirani tijekom svake etape proizvodnog procesa, dobro je znati koji su uvjeti jamstva ukoliko dođe do problema. Kako bi proces preuzimanja i popravka neispravnog artikla bio što kraći i sa što manje poteškoća, donosimo najvažnije informacije.

Pravo potrošača na ostvarenje jamstva nastupa odmah po preuzimanju kupljene robe i izdanog računa. Jamstveni rok teče od dana prodaje i važi dvije godine (24 mjeseca) uz predočenje originalnog računa o kupnji. Jamstvo ne vrijedi za pasivne zvučnike i žarulje.

Audion d.o.o. jamči da će proizvod funkcionirati besprijekorno i da ćemo odstraniti sve nedostatke i kvarove na proizvodu koji bi bili posljedica tvorničkih grešaka i koji bi nastali u jamstvenom roku, pri normalnoj upotrebi proizvoda i poštivanju svih tehničkih naputaka.

Reklamacije preuzimamo u našoj poslvonici Audion d.o.o., 4. Vrbik 7 (osobno) ili paketnom distribucijom (GLS). Ukoliko uređaj ima važeće jamstvo, tada Audion d.o.o. snosi trošak dostave. U slučaju da je uređaju koji se zaprima isteklo jamstvo, tada kupac snosi troškove dostave i troškove servisa.

Ako je roba pod garancijiom a popravak ne bi bio izvršen u roku od 45 dana, proizvod ćemo zamijeniti novim. U slučaju da popravak u jamstvenom roku traje duže od 10 dana jamstveni rok se produžuje za onoliko dana koliko je trajao popravak. Zamjena dijelova prije provjere eventualnih nedostataka nije moguća.

Ukoliko se testiranjem proizvoda zaključi da je proizvod ispravan, naplaćuju se troškovi dijagnostike kao i troškovi povrata uređaja dostavnom službom. Ukoliko korisnik odustaje od popravka, naplaćuju se troškovi administracije, logistike i dijagnostike.

Jamstvo na uslugu servisa je 180 dana, a odnosi se samo na identičan kvar, tj. neispravnost iste komponente i ne obuhvaća funkcioniranje cijelog proizvoda. Svaki proizvod je nakon servisa funkcionalno testiran sukladno preporukama proizvođača. Jamstvo na rezervne dijelove je 90 dana.

U SLUČAJU DA JE PROIZVOD POTREBNO POSLATI OVLAŠTENOM SERVISU ILI GENERALNOM DISTRIBUTERU, MOLIMO VAS DA:
• Proizvod bude zapakiran u originalnoj tvorničkoj ambalaži, koja mora biti u dobrom stanju
• Priložite sve potrebne dokumente (račun, jamstveni list i sl.)
• Moguća oštećenja koja bi nastala pri prijevozu i štete uslijed toga idu na račun i rizik kupca
• Ukoliko se radi o posebno osjetljivoj opremi, preporučujemo da na vidljivo mjesto istaknete potencijalnu lomljivost proizvoda

OVO JAMSTVO NE OBUHVAĆA:
• Oštećenja koja mogu nastati uslijed pada ili upotrebe sile
• Oštećenja koja je prouzročila "treća" osoba
• Dijelove koji se smatraju potrošnim. Npr: audio glave, igle i glave za gramofone, riboni, žice, plastike, vakuumske cijevi (lampe), žarulje za rasvjetna tijela, itd.
• Kad su spaljena izlazna pojačala kod razglasnih pojačala, audio pojačala s opcijom vanjskih zvučnika i zvučnike s pregorenom zavojnicom
• Ako je serijski broj proizvoda uklonjen ili preinačen, jamstvo prestaje vrijediti
• Ako je uređaj otvarala ili popravljala osoba koja za to nije ovlaštena, tj. nije navedena u popisu ovlaštenih servisa

TEHNIČKI NAPUTCI:
Molimo da tehničke naputke pažljivo pročitate, kako bi uređaj radio što duže.

8) Sigurnost djece

Audion d.o.o. ne preuzima narudžbu od osoba za koje zna ili sumnja da su djeca i osobe mlađe od 18 godina.

1. Trgovac bez pismene dozvole roditelja ili skrbnika neće spremati nikakve osobne podatke od djece ili trećih osoba osim ako nisu dobiveni od roditelja ili skrbnika.
2. Svaka komunikacija s djecom biti će primjerena njihovoj dobi i neće iskorištavati njihovo povjerenje i nedostatak iskustva.

9) Promjene u usluzi

Zadržavamo pravo povući iz prodaje bilo koji proizvod ili uslugu ili izmjeniti uslugu, prema vlastitom nahođenju, bez najave. Nećemo biti odgovorni ako su iz bilo kojeg razloga proizvod(i) ili usluge nedostupni u bilo kojem trenutku ili bilo kojem razdoblju. Povremeno možemo ograničiti pristup nekim dijelovima usluge ili cijeloj usluzi korisnicima stranice.

10) Izmjene i dopune uvjeta

Uvjete možemo izmijeniti u bilo kojem trenutku objavljivanjem izmijenjenih uvjeta na ovim stranicama. Vaša je odgovornost povremeno pogledati ove uvjete.

Vaše daljnje korištenje platforme nakon objavljivanja revidiranih uvjeta znači da prihvaćate i pristajete na promjene. Očekuje se da će te često provjeravati ovu stranicu kako bi ste bili svjesni bilo kakvih promjena jer su one za vas obvezujuće.

Nastavljajući pristup našoj usluzi i njezinu upotrebu nakon što revizije stupe na snagu prostate na to da Vas obvezuju revidirani uvjeti. Ako se ne slažete s novim uvjetima više niste ovlašteni za korištenje usluge.

Korištenjem ili pristupanjem našim Uslugama na drugi način potvrđujete da: (a) ste pročitali i razumjeli ove Uvjete, i (b) da bezuvjetno pristajete na poštivanje ovih Uvjeta i da ste s njima zakonski vezani na dan svaku takvu upotrebu ili pristup. Ako se na bilo koji način ne slažete s bilo kojim od ovih Uvjeta, odmah prekinite svaku upotrebu Maestralo usluga. Ako imate bilo kakvih pitanja ili trebate bilo kakva pojašnjenja, kontaktirajte nas prije korištenja Usluga.

11) Odgovornost

Trgovac se trudi osigurati ažurnost i točnost informacija objavljenih na svojim stranicama. Unatoč tome, svojstva proizvoda, vrijeme isporuke ili cijene, mogu se promijeniti tako brzo da dobavljač ne uspije ispraviti podatke na Internetu pravovremeno. U tom slučaju će kupac biti obaviješten o promjenama i omogućiti će mu da odustane od ugovora ili zamijeni naručeni proizvod.

Iako dobavljač nastoji pružiti točne slike o prodajnim artiklima, sve snimljene fotografije su simboličke. Fotografije ne jamče svojstva proizvoda. Trgovac od trenutka slanja pošiljke naručenih proizvoda dostavljaču, ne odgovara za oštećenja, uništenje, gubitak, manjak sadržaja u pošiljci i otvaranje pošiljke. U navedenim primjerima korisnik (kupac) se mora obratiti dostavljaču i započeti postupak reklamacije. Trgovac će zajedno s dostavljačem učiniti sve da se reklamacija riješi u najkraćem roku.

Završne odredbe

Ovi Uvjeti korištenja primjenjuju se i vrijede od 10.6.2022. godine.

Sve primjedbe uz članak 11a. Zakona o zaštiti potrošača možete dostaviti u pisanom obliku:
• na adresu sjedišta društva: Audion d.o.o., Radićeva 16, 52100 Pula
• putem e-pošte na adresu: rh.noidua@ofni

Odgovor na prigovor obvezujemo se dati u roku određenom Zakonom o zaštiti potrošača.

Podaci o društvu

Društvo je upisano u sudski registar kod Trgovačkog suda u Pazinu u pod tvrtkom/nazivom Audion d.o.o., Radićeva 16, 52100 Pula-Pola, OIB: 14706237751.
Temeljni kapital od 20.000,00 kuna uplaćen je u cijelosti.

Audion d.o.o. prodaja i ugradnja glazbene opreme

Stranica: www.audion.hr

Sjedište: Pula, Radićeva 16

Izložbeni ured: Zagreb, IV. Vrbik 7

OIB: 14706237751

Matični: 1947575

IBAN: HR9224840081103050780

Telefon: 01/6196-324

Mobitel: 098 1341 909

E-mail: rh.noidua@ofni